Zahraniční oddělení

RNDr. Markéta Kudláčková
fakultní koordinátorka pro vyjíždějící studenty a akademické pracovníky
T: +420 585 636 352
E: marketa.kudlackova@upol.cz
místnost: NA 3.12
Konzultační hodiny: Osobní nebo online konzultace v předem dohodnutých termínech. Termín konzultace je možno domluvit na e-mailové adrese marketa.kudlackova@upol.cz.

Mgr. Jitka Martincová
fakultní koodinátorka pro přijíždějící studenty a akademické pracovníky
T: +420 585 636 046
E: jitka.martincova@upol.cz
místnost: NA 3.12

Prosíme, aby si zájemci o výjezdy do zahraničí nejdříve prostudovali základní informace o mobilitě studentů v rámci programu Erasmus+.


Máte otázky ohledně výběru vhodné destinace pro vaše studium v zahraničí, podávání přihlášky v rámci výběrového řízení nebo potřebujete pomoct se sestavením Learning Agreement? Obraťte se na naše Erasmus ambasadorky.

Adéla Breitrová
osobní zkušenost z University of Split (Chorvatsko)
IG profil: breitrovaa

Dorota Cabálková
osobní zkušenost z University of Trás-os-Montes and Alto Douro (Portugalsko)
IG profil: d_cabalkova

Martina Díková
osobní zkušenost z Nowergian School of Sport Sciences (Norsko)
IG profil: martina_dik

Martina Drásalová
osobní zkušenost z University of Alberta (Kanada) a University of Granada (Španělsko)
IG profil: marti.01.na

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)