Závěrečné práce

Jak napsat závěrečnou práci

Podmínky způsobu realizace a zadávání tématu bakalářských a diplomových prací, jejich způsobu odevzdání i evidenci údajů včetně obhajob a způsobu jejich zveřejňování na FTK UP se řídí vnitří normou FTK-B-19/02 – Bakalářské a diplomové práce na FTK UP. Součástí normy jsou i následující přílohy:

Je také důležité vědět, že psaní závěrečné práce na FTK se řídí Kompendiem pro psaní a publikování v kinantropologii. Publikaci naleznete tištěné podobě v knihovně FTK, v elektronické je ke stažení níže. Dále je důležité vědět, že každý výzkum, který zahrnuje lidské účastníky, musí být schválen Etickou komisí a studenti Fyzioterapie mají pro psaní svých závěrečných prací nastaveny jejich katedrou podrobná doporučení pro studenty Fyzioterapie.

Materiály ke stažení

Šablona závěrečné práce na FTK UP

Frömel, K. (2002). Kompendium psaní a publikování v kinantropologii. Olomouc: Univerzita Palackého.
Chmelík, F. (2014). Manuál pro publikování v kinantropologii podle normy APA. Olomouc: Univerzita Palackého.

Vypsaná témata závěrečných prací

Témata závěrečných prací najdete vypsána v následujícím dokumentu v excelovském formátu. Dokument má dva listy, podle druhu závěrečné práce a pro lepší orientaci je v dokumentu zapnuta funkce filtrování. Vypsaná témata si tak můžete vyfiltrovat podle pracoviště nebo příjmení vyučujícího.

Témata závěrečných prací (.xlsx)

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)