Závěrečné práce

Jak napsat závěrečnou práci

Podmínky způsobu realizace a zadávání tématu bakalářských a diplomových prací, jejich způsobu odevzdání i evidenci údajů včetně obhajob a způsobu jejich zveřejňování na FTK UP se řídí Studijním a zkušebním řádem UP (A-10/2011-UZ05), vnitřní normou Zadání tématu, odevzdávání a evidence údajů o bakalářské, diplomové, disertační práci a rigorózní práci a způsob jejich zveřejnění (R-B-17/08-ÚZ01) a vnitřní normou FTK-B-19/02 – Bakalářské a diplomové práce na FTK UP. Součástí fakultní normy jsou i následující přílohy:

Je také důležité vědět, že psaní závěrečné práce na FTK se řídí Manuálem pro úpravu závěrečných prací na FTK UP a pro naplnění požadavků na formální úpravu práce je pro studenty povinné využití Šablony závěrečné práce na FTK UP. Uvedené dokumenty jsou k dispozici ke stažení níže. Dále je důležité vědět, že každý výzkum, který zahrnuje lidské účastníky, musí být schválen Etickou komisí.

Materiály ke stažení

Vypsaná témata závěrečných prací

Témata závěrečných prací najdete vypsána v následujícím dokumentu v excelovském formátu. Dokument má dva listy podle druhu závěrečné práce a pro lepší orientaci je v dokumentu zapnuta funkce filtrování. Vypsaná témata si tak můžete vyfiltrovat podle pracoviště nebo příjmení vyučujícího.

Témata závěrečných prací (.xlsx)

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)