Prosíme studenty i akademické pracovníky, aby se seznámili s uvedeným dokumentem, který zpřesňuje postupy a pravidla pro realizaci on-line vzdělávání v rámci studijních programů v prezenční či kombinované formě studia na Univerzitě Palackého v Olomouci: Realizace on-line vdělávání na UP.
1. Výuka v prezenčním studiu u všech oborů a programů s výjimkou fyzioterapie
Výuka v teoretických předmětech bude probíhat v letním semestru distančním způsobem. Ve STAGU bude nasazen standardní rozvrh (tj. přednášky a semináře), kde může probíhat synchronní on-line výuka (videokonference v MS TEAMS). Rozsah on-line výuky a další podmínky pro splnění distanční výuky jsou v kompetenci garantů předmětů. Výuka všech ročníků v teoretických předmětech bude ukončena do 30. 4. 2021.
Výuka v praktických předmětech bude probíhat kontaktním způsobem v malých skupinách – jakmile to umožní epidemická opatření. Než bude kontaktní výuka možná, doporučujeme využít i v praktických předmětech (tam kde to dává smysl) distanční a on-line výuku.
Výuka praktických předmětů v posledním roce studia bude uzavřena 30. 4. (s možnými výjimkami). Ostatní ročníky budou pokračovat ve výuce praktických předmětů podle pravidelného rozvrhu do 14. 5. Poté bezprostředně naváže (17. - 28. 5.) bloková výuka praktických předmětů letního semestru a následně po pauze pro SZZ a sportovní kurzy v termínu 12. – 23. 7. bloková výuka praktických předmětů zimního semestru.
2. Výuka u studentů kombinovaného studia
Studentům je umožněno od začátku ledna zapsání předmětů letního semestru. Od termínu 29. 1. bude ve víkendových blocích nasazena on-line výuka teoretických předmětů tak, abychom optimálně do konce března měli on-line výuku těchto předmětů za letní semestr uzavřenou.
Poté, jakmile nám to epidemická situace umožní, bude ve víkendových blocích postupně nasazena praktická kontaktní výuka ze zimního semestru a poté plynule naváže praktická kontaktní výuka předmětů letního semestru. Rozvrh bude postupně zveřejněn na obvyklém odkazu http://ftkrozvrh.upol.cz/
3. Společné rozvrhové akce
Termíny zimních kurzů pro BC studiu se ruší. Studenti závěrečných ročníků (kteří kurz dosud neabsolvovali) budou řešeni individuálně.
Zimní kurzy pro studenty Mgr. proběhnou v omezeném rozsahu (pokud to epidemické podmínky umožní).
Státní závěrečné zkoušky budou probíhat v období 17. 5. – 30. 6. (Detailní časový harmonogram připraví proděkan Svozil v Kolegiu garantů studijních programů).
Pro letní sportovní kurzy bude vyhrazeno časové období 31. 5. – 2. 7.
O termínech a formě přijímacích zkoušek se rozhodne dle situace, do 1. 3. 2021.
4. Výuka v prezenčním studiu u programu fyzioterapie
V organizaci studia Fyzioterapie nedochází pro zkouškové období k žádným změnám, vše probíhá dál podle stanovených pravidel.
Pokud epidemická opatření neumožní realizovat zimní kurz 1. ročníku do začátku LS, tj. nejpozději v týdnu 11. – 15. 2., tak bude kurz zrušen, studentům kredity uznány a v příštím roce umožněna dobrovolná účast.
Letní semestr AR 2020/21 bude probíhat podle stejných pravidel (v závislosti na platnosti epidemických opatření) jako v zimním semestru.
5. Další informace
I za současných omezení, tj. ve stupni č. 5 je umožněno kontaktní zkoušení (do 10 osob). S ohledem na vážnost epidemické situace doporučujeme kontaktní zkoušení využívat pouze v nezbytně nutných případech. Rozhodnutí o formě zkoušení je v kompetenci garanta předmětu.
Stále také doporučujeme – pokud je to možné – využívat práce z domova.
Provoz budov zůstává v nastaveném režimu (viz informace výše).
6. Režim FTK
- Zákaz vstupu do výuky a prostor FTK UP v případě jakýchkoliv projevů virového infekčního onemocnění, kontaktu s nakaženou osobou, nařízenou karanténou či pozitivního testu na Covid-19.
- V případě kontaktu s nakaženou osobou, nařízenou karanténou či pozitivního testu na Covid-19 zaměstnanec bezprostředně informuje (telefonicky, e-mailem) svého nadřízeného zaměstnance a děkana FTK UP.
- V případě potřeby budou testy na Covid-19 zaměstnancům FTK hrazeny.
- Pohyb ve vnitřních sdílených prostorech FTK UP s nasazenou rouškou.
- Minimalizovat osobní kontakt se studijním oddělením (přednostně elektronicky, osobní pouze domluvě).
- Minimalizovat osobní kontakt se zaměstnanci personálního a ekonomického oddělení (přednostně elektronicky, osobní pouze po domluvě).
- V každém výukovém patře bude k dispozici desinfekce.
- Na vrátnicích budou v případě potřeby k dispozici bezkontaktní teploměry.