Nový kurz interkulturní kompetence v akademickém roce 2024/2025

Ilustrační foto: Alexas_Fotos, pixabay.com
Středa 11. září 2024, 8:49

Centrum jazykového vzdělávání UP ve spolupráci s Domem zahraniční spolupráce při MŠMT připravilo kurz Interkulturní kompetence určený pro studenty, kteří si chtějí rozšířit své interkulturní schopnosti a komunikaci.

Interaktivní kurz je zaměřen na problematiku interkulturní kompetence, sleduje aktuální společenská témata a poskytuje příležitost seznámit se s rozvojem interkulturní kompetence pomocí metod neformálního vzdělávání. Hlavním cílem kurzu je posílení identity a pocitu sounáležitosti s ostatními, budovat respekt a empatii k druhým, kriticky reflektovat předsudky a aktivizovat k jednání proti diskriminaci.

Kurz bude probíhat formou blokové výuky, a to jednou za čtrnáct dní ve středu v čase 15:00 - 18:00.

Kurz je určen pro studenty všech ročníků a studijní oborů. Zapsání do kurzu nevyžaduje žádné zvláštní předpoklady.

Metody hodnocení zahrnují závěrečnou esej, průběžné plnění úkolů individuálně či ve skupině, vyplnění dotazníku a pravidelnou docházku.

Za úspěšné absolvování kurzu obdrží student 3 ECTS.

Seminář lze ve STAGu dohledat pod zkratkou CJV/RIK (Rozvoj interkulturních kompetencí).

Sylabus kurzu je k dohledání ve STAGu.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)