Mgr. Miroslav Rončák

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585636532

Katedra rekreologie

Fakulta tělesné kultury

FTK NC budova pedagogů

NC 3.25

odborný asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
čtvrtek 18:00–19:00 3.25 Po předchozí e-mailové domluvě

Funkce a členství v akademických a dalších orgánech UP i mimo ni:

Mezinárodní organizace

  • TRIANGLE knowledge alliance for sustainable & responsible tourism (člen, 2019–)

Redakční rada

  • International Journal of Tourism Cities (člen, 2019–)
ČLÁNEK
Rončák M., Scholz P., Linderová I., Másilka D., Hobza V., Vrabcová P. Positive impacts of the COVID-19 pandemic on Czech hospitality industry. e-Review of Tourism Research. 2022.
Rončák M., Hobza V. The impact of the COVID-19 pandemic on the tourism industry in the Czech Republic. e-Review of Tourism Research. 2022.
Rončák M., Scholz P., Linderová I. Safety concerns and travel behavior of generation Z: Case study from the Czech Republic. Sustainability. 2021.
KAPITOLA V KNIZE
Rončák M. Tourist city Prague on the way to cultural sustainability. In Hospers G., Amrhein S. (Eds.) Coping with Overtourism in Post-Pandemic Europe: Approaches, Experiences and Challenges. 2023.
Rončák M. Prague and the impact of low-cost airlines. In Dodds R. (Eds.) Overtourism:Issues, Realities, and Solutions. 2019.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)