Mgr. Olga Halásová, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585636005

Katedra aplikovaných pohybových aktivit

Fakulta tělesné kultury

tř. Míru 111 (pracovny pedagogů)

2.22

VŠ pedagog - odborný asistent

Funkce a členství v akademických a dalších orgánech UP i mimo ni:

Vědecká společnost

  • Česká geografická společnost (člen, 2000–)
  • Česká meteorologická společnost (ostatní, 2004–)
VYBRANÉ PUBLIKACE
ČLÁNEK
Aubrechtová T., Geletič J., Halásová O., Lehnert M., Dobrovolný P. Administrativní reakce českých měst na adaptační procesy související s klimatickými změnami. Urbanismus a územní rozvoj. 2019.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Halásová O. Návštěvnost Lysé hory v závislosti na počasí? In Lipina P., Procházka J. (Eds.) Jizerka 2022 sborník příspěvků z meteorologické konference. 2022.
ABSTRAKT
Halásová O. Oběti přívalových povodní na Moravě a ve Slezsku v 19. a 20. století. In Fiedor D., Minxová P., Smolová I. (Eds.) XXV. kongres České geografické společnosti společně s 18. kongresem Slovesnkej geografické společnosti. 2022.
Halásová O. Přívalová povodeň 1. června 1921. Meteorologické aspekty minulých i budoucích povodní - výročí velkých povodní - 20 let v Čechách, 25 let na Moravě a 150 let na Berounce: Sborník abstraktů. 2022.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)