Mgr. Kamila BANÁTOVÁ, Ph.D.
Adresa:
Žižkovo nám. 5
Místnost:
2.73
Pracovní zařazení:
- Odborný prac. v psychologii (Centrum podpory studentů se specif.potř.)
- věd. prac. (VV) ob. pedagogických (Institut aktivního životního stylu)
ČLÁNEK
Banátová K., Valtr L., Cuberek R.
Cultural adaptation of the MABC-2 Checklist as a screening tool for Developmental Coordination Disorder in schools.
OCCUPATIONAL THERAPY IN HEALTH CARE.
2022.
Abdollahipour R., Land WM., Valtr L., Banátová K., Janura M.
External focus facilitates cognitive stability and promotes motor performance of an interceptive task in children.
International Journal of Sport and Exercise Psychology.
2022.
Banátová K., Psotta R.
The MABC-2 Checklist: A review of the psychometric properties of a screening tool for Developmental Coordination Disorder.
Journal of Occupational Therapy Schools & Early Intervention.
2021.
Banátová K., Vorlíček M., Rubín L., Pechová J., Salonna F.
Názory žáků a učitelů českých základních škol na využití moderních informačních a komunikačních technologií v kontextu aktivního životního stylu.
Tělesná kultura.
2020.
Banátová K., Valtr L., Psotta R.
Stanovení psychometrických vlastností Inventáře MABC-2.
Diskuze v psychologii.
2020.
Vorlíček M., Baďura P., Mitáš J., Rubín L., Banátová K., Kolarčik P., Vašíčková J., Salonna F.
Čeští adolescenti si vytváří zkreslené sociální normy v kontextu sobotní pohybové aktivity.
Tělesná kultura.
2019.
Nádvorníková P., Banátová K.
Konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.
Pedagogická orientace.
2012.
NÁDVORNÍKOVÁ P., Banátová K.
Mezinárodní konference doktorandů oboru Pedagogika již po deváté.
Žurnál Univerzity Palackého Olomouc.
2011.
CERTIFIKOVANÁ METODIKA
Salonna F., Vorlíček M., Banátová K., Prycl D., Mitáš J.
Podpora pohybové aktivity a rozvoje pohybové gramotnosti adolescentů ve školním prostředí s využitím e/m-health intervence.
2021.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Abdollahipour R., Valtr L., Banátová K., Bizovská L., Klein T., Svoboda Z., Wilson PH.
Can the use of attentional-focus instructions promote motor learning in children with DCD?
2022.
Banátová K., Valtr L., Abdollahipour R., Cuberek R., Wilson P.
Cross-cultural validation of the MABC-2 Checklist as a screening tool for developmental coordination disorder.
2022.
Vorlíček M., Prycl D., Banátová K., Rubín L., Mitáš J., Šafář M., Salonna F.
Prevence civilizačních onemocnění a podpora pohybové aktivity ve vzdělávání s využitím moderních technologií: představení metodiky „SONIAA“.
2021.
Banátová K.
Inventář MABC-2 jako screeningový nástroj vývojové poruchy koordinace u dětí mladšího školního věku.
2020.
Banátová K., Valtr L., Psotta R.
Metodika ověřování psychometrických kvalit Inventáře pohybových dovedností MABC-2.
2020.
Valtr L., Psotta R., Banátová K.
Adaptation of The Movement Assessment Battery for Children-2nd Edition test for older adolescents.
2019.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Salonna F., Vorlíček M., Mitáš J., Banátová K., Rubín L., Kudláček M., Prycl D.
Are V4 living actively?
2019.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu | katedra/zkratka | semestr | typ | hodin |
---|---|---|---|---|
Psychohygiena | PRL/ZDA21 | ZS | Cv | 5 |
Psychohygiena | PRL/ZDA21 | ZS | Se | 7 |
Medical Psychology | FYT/PTB01 | LS | Cv | 7 |
Medical Psychology | FYT/PTB01 | LS | Se | 5 |
Komunikační techniky | HUM/RZP24 | LS | Cv | 5 |
Komunikační techniky | HUM/RZP24 | LS | Se | 10 |
Obecná psychologie | HUM/DSA01 | ZS | Cv | 4 |
Obecná psychologie | HUM/DSA01 | ZS | Se | 4 |
Obecná psychologie | HUM/DSA01 | ZS | Př | 7 |
Vývojová psychologie | HUM/DSA02 | ZS | Př | 7 |
Vývojová psychologie | HUM/DSA02 | ZS | Cv | 12 |
Vývojová psychologie | HUM/DSA02 | ZS | Se | 6 |
Psychologie krizových situací ve zdrav. | HUM/ZTB02 | LS | Cv | 6 |
Psychologie krizových situací ve zdrav. | HUM/ZTK02 | LS | Cv | 6 |
Praxe a její reflexe I. | ICV/PRX1 | ZS | Cv | 5 |
Praxe a její reflexe II. | ICV/PRX2 | ZS | Cv | 5 |
Krizové intervence v psychiatrii | OSE/ZZB58 | LS | Cv | 8 |