Tým Katedry aplikovaných pohybových aktivit je součástí nového projektu

Wednesday 3 February 2021, 17:00 – Text: Oddělení pro rozvoj a vnější vztahy

Přestože pandemická situace není nakloněna mezinárodním výjezdům a možnosti práce v zahraničí, členové Katedry aplikovaných pohybových aktivit jsou od října 2020 zapojeni do nového tříletého mezinárodního projektu Erasmus+ s názvem: Inclusive Playgrounds: Teacher Training Program (PINC) v překladu jako Inkluzivní hřiště: vzdělávací program učitelů.

Cílem projektu je tvorba a implementace vzdělávacích materiálů zaměřených na inkluzivně herní a rekreačně pohybové programy. Česká republika má na starosti tvorbu tzv. „herního průvodce“. Půjde o jednoduchou příručku, které bude obsahovat metodické materiály pro praktickou realizaci inkluzivních rekreačně pohybových her a bude sloužit studentům tělovýchovných oborů.

Hlavní řešitel projektu je University of Murcia ve Španělsku a mezi další partnery projektu patří Belgie, Itálie, Řecko a Česká republika. Za Fakultu tělesné kultury tvoří řešitelský tým Jana Tomišková, Ladislav Baloun a Tomáš Vyhlídal. V prosinci 2020 se uskutečnilo první dvoudenní pracovní setkání, které bylo formou online diskuse, kde se upřesnily role a úkoly jednotlivých partnerských organizací.

Více informací o projektu najdete tady.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)