Školení trenérů plavání II. třídy

Ilustrační foto: Martin Višňa
Thursday 11 January 2018, 8:52 – Text: CŽV FTK UP

Fakulta tělesné kultury Univerzity Palackého ve spolupráci s Českým svazem plaveckých sportů nabízí zájemcům možnost absolvování školení trenérů plavání II. třídy. 

Odborný garant

Mgr. Dušan Viktorjeník, Ph.D.

T: +420 585 636 511

E: dusan.viktorjenik@upol.cz

Organizační garantka

Mgr. Dagmar Šlézarová

T: +420 585 636 454

E: dagmar.slezarova@upol.cz

Termín

10.–13. 5. 2018 obecná část

31. 5.–3. 6. 2018 specializace

Cena

7750 Kč

Pro členy ČSPS zvýhodněná cena 5850 Kč, bude snížena po přijetí přihlášky do kurzu.

Přihlášky

nejpozději do 4. 5. 2018 přes Portál CŽV UP >> ZDE <<

Podmínky přijetí

– licence C

– praxe s tímto stupněm licence v délce nejméně 2 let 

Požadavky pro udělení licence

– aktivní 100% účast

– metodický výstup na zadané téma

– splnění ústní a písemné zkoušky z obecné části a specializace.

Upozornění

Osvědčení, které vydává FTK UP v Olomouci po úspěšném ukončení školení a které je nutné k získání živnostenského oprávnění, lze obdržet pouze s ověřeným dokladem o maturitní zkoušce.

FTK UP nezajišťuje ubytování ani stravování (v dopise k zahájení obdržíte tipy a kontakty na ubytovací kancelář SKaM UP v Olomouci a další zařízení).

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)