NĚMECKO - Virtual Fair Europe 2020 - Study in Germany

Zdroj obrázku: https://www.daad.cz
Středa 30. září 2020, 12:00 – Text: Oddělení pro zahraniční spolupráci

Rádi bychom Vás upozornili na konání Virtual Fair Europe pořádaný Study in Germany, který bude probíhat 16.-17. října 2020. Nabídka je určena zájemcům, kteří by chtěli vyrazit na studijní či výzkumný pobyt na německou vysokou školu/univerzitu a shání všeobecné nebo již zcela konkrétní informace o možnostech studia v Německu.

 

V rámci Virtual Fair se představí 15 německých univerzit (např. Technische Universität Dresden, Universität Passau a další). Přihlášení účastníci se mohou v live-chatu přímo ptát zástupců zúčastněných univerzit na vše, co je zajímá. Kromě univerzit bude mít na veletrhu svůj virtuální stánek i DAAD, na kterém zájemcům rádi poskytneme informace mimo jiné k našim stipendijním programům.

 

Přehled zastoupených univerzit je uveden v příloze.
Registrace je možná přes registrační formulář na www.study-in-germany.de/virtualfair, účast na akci je zdarma, komunikační jazyk je angličtina.

 

Více informací naleznete na webové stránce DAAD Česká republika https://www.daad.cz/cs/studium-a-vyzkum-v-nemecku/virtual-fair-europe-2020/, nebo na facebookových stránkách https://www.facebook.com/DAADCeskaRepublika/ či na https://www.study-in-germany.de/eventprogram/vm/europa/#/.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)