Mgr. Michal Vičar, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585636271,731268440

Katedra rekreologie

Fakulta tělesné kultury

FTK NC budova pedagogů

NC 3.20

odborný asistent

Sportovní talent, sportovní psychologie, zážitková pedagogika

ČLÁNEK
Růžičková A., Štěrbová D., Másilka D., Vičar M. Exploring students' emotional experiences on a 7-day outdoor personal development course: Investigating emotional dynamics across different programme elements. In . (Eds.) Journal of Adventure Education and Outdoor Learning. 2023.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Kavková V., Malůš M., Taušová J., Vičar M. Jak měřit imaginaci ve sportu – popis dotazníku VMIQ-2. In . (Eds.) PhD EXISTENCE 2014. Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. DVD sborník odborných příspěvků. 2014.
KNIHA - CELEK
Petr M., Petrová L., Zahradníková T., Švecová J., Switalski A., Osuch M. How to Implement Wilderness Therapy Process. In Vičar M., Szeniawska M. (Eds.) 2018.
Vičar M., Protić M., Válková H. Sportovní talent - psychologická perspektiva. 2013.
PROJEKT
Vičar M., Kavková V., Moudrá L., Válková H. Verifikace metod dotazovacího charakteru pro výzkum v oblasti psychologie sportu - s užitím na FTK. Univerzita Palackého. 2014.
UMĚLECKÉ DÍLO
Vičar M., Olejníčková J., Páťalová M., Krchňák P. Dáma na G4. Dáma na G4. 2020.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)