Osaka University - Mezinárodní seminář

Ilustrační foto: satoshi hirayama, pexels.com
Friday 12 August 2022, 13:50 – Text: -ap-

Sdílíme s Vámi nabídku účastnit se Mezinárodního semináře pořádaného International Affairs Office of the School of Letters/Graduate School of Humanities, Osaka University.

Seminář je určen pro mladé vědce a a vybrané práce budou publikovány ve sborníku s kódem ISBN. Součástí semináře je speciální přednáška na téma „International Exchange in the Age of Society 5.0“ a také přednáška mladých vědců na hlavní téma semináře z různých oblastí humanitních a společenských věd.

Datum konání: 26.10.2022 ve 13:00 (JST)  ~  6:00 (CET)

Forma semmináře: hybridní (online i offline)   

Jazyk: anglický (včetně Q & A)

Termín odevzdání anotace: 20.9.2022 (anotace by měla být v anglickém jazyce v rozsahu 150 - 250 slov ve formě Word dokumentu)

Oznámení výsledků vybraných prací: 30.9.2022 

Anotace zasílejte na e-mailovou adresu moinuddin@let.osaka-u.ac.jp

Detailní informace o obsahu semináře i požadovaných anotací naleznete zde.

Pokud chcete vidět, jak semináře probíhaly v minulých letech, navštivte následující webové stránky:

https://www.let.osaka-u.ac.jp/ja/international/news 

https://ir.library.osaka-u.ac.jp/repo/ouka/all/search/200010340500/?lang=0&cate_schema=3000&mode=0  

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)