Mgr. Michal Vičar, Ph.D.

Employee photo
Contact

585636271,731268440

Katedra rekreologie

Fakulta tělesné kultury

FTK NC budova pedagogů

NC 3.20

odborný asistent

ČLÁNEK
Růžičková A., Štěrbová D., Másilka D., Vičar M. Exploring students' emotional experiences on a 7-day outdoor personal development course: Investigating emotional dynamics across different programme elements. In . (Eds.) Journal of Adventure Education and Outdoor Learning. 2023.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Kavková V., Malůš M., Taušová J., Vičar M. Jak měřit imaginaci ve sportu – popis dotazníku VMIQ-2. In . (Eds.) PhD EXISTENCE 2014. Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. DVD sborník odborných příspěvků. 2014.
KNIHA - CELEK
Petr M., Petrová L., Zahradníková T., Švecová J., Switalski A., Osuch M. How to Implement Wilderness Therapy Process. In Vičar M., Szeniawska M. (Eds.) 2018.
Vičar M., Protić M., Válková H. Sportovní talent - psychologická perspektiva. 2013.
PROJEKT
Vičar M., Kavková V., Moudrá L., Válková H. Verifikace metod dotazovacího charakteru pro výzkum v oblasti psychologie sportu - s užitím na FTK. Univerzita Palackého. 2014.
UMĚLECKÉ DÍLO
Vičar M., Olejníčková J., Páťalová M., Krchňák P. Dáma na G4. Dáma na G4. 2020.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)