Mgr. Michal Petr

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585636532, 775656604

Katedra rekreologie

Fakulta tělesné kultury

FTK NC budova pedagogů

NC 3.25

odborný asistent

ČLÁNEK
Másilka D., Jirásek I., Růžičková A., Petr M. Profiting from individual investment in winter outdoor activities: expanding participants’ life horizons. Journal of Adventure Education and Outdoor Learning. 2023.
Růžičková A., Jirásek I., Petr M. Vliv zimní expedice na změnu vnímání hodnotové orientace u vysokoškolských studentů: zkušenost z České republiky. Ido Movement for Culture-Journal of Martial Arts Anthropology. 2020.
KNIHA - CELEK
Petr M., Zahradníková T., Petrová L., Švecová J., Switalski A., Osuch M. How to Implement Wilderness Therapy Process. In Vičar M., Szeniawska M. (Eds.) 2019.
Petr M., Petrová L., Zahradníková T., Švecová J., Switalski A., Osuch M. How to Implement Wilderness Therapy Process. In Vičar M., Szeniawska M. (Eds.) 2018.
PROJEKT
Háp P., Kudláček M., Šafář M., Ješina O., Kudláček M., Vašíčková J., Formánková S., Svozil Z., Bělka J., Dub J., Poláková M., Petr M., Harvanová J., Svoboda A., Vyhlídal T., Pernicová H., Půža M., Tavel P., Baloun L. Společenství praxe pro rozvoj sociálních a občanských kompetencí: zkušenostní učení s využitím pohybových her, psychomotoriky, výchovy v přírodě a dramatické výchovy. MŠMT. 2016.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)