Umělá inteligence (AI) pro studenty Fyzioterapie

Pátek 28. červen 2024, 15:00 – Text: Oddělení pro zahraniční spolupráci

Ve spolupráci s Escola Superior de Saúde do Alcoitão (Portugalsko) vypisujeme výběrové řízení na účast v tzv. blended intensive programu (BIP) zaměřeném na využití umělé inteligence (AI) ve výuce studentů Fyzioterapie.

Jedná se o kombinovanou mobilitu, kterou tvoří několik online lekcí (cca 3×120 min) a následný týdenní pobyt na partnerské univerzitě nedaleko Lisabonu. Akce je pokračováním podobného programu pro vyučující, kterého se v tomto roce zúčastnili Mgr. Ondřej Laštovička, Ph.D. a Mgr. Martin Dvořáček z Katedry fyzioterapie.

Cílem je seznámit účastníky s problematikou AI, a to jak teoreticky, tak především prakticky. Těšit se tak můžete na práci s nejběžněji používanými chatboty (ChatGPT, Copilot, Claude, ...), které se budete učit efektivně ovládat pomocí tvorby správných příkazů ("promptů"). Pozornost ale bude věnována i dalším pomocným programům, které vám dokáží práci ještě více usnadnit.

Podmínky přijímacího řízení naleznete ve STAGu, v záložce "Výjezdy–Nabídka výjezdů", pro doplňující informace kontaktujte katederního koordinátora Mgr. Ondřeje Laštovičku, Ph.D. (ondrej.lastovicka@upol.cz).

Pozor, přihlášky je možno podávat do 22. 9. 2024!

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)