Umělá inteligence (AI) pro studenty Fyzioterapie

Friday 28 June 2024, 15:00 – Text: Oddělení pro zahraniční spolupráci

Ve spolupráci s Escola Superior de Saúde do Alcoitão (Portugalsko) vypisujeme výběrové řízení na účast v tzv. blended intensive programu (BIP) zaměřeném na využití umělé inteligence (AI) ve výuce studentů Fyzioterapie.

Jedná se o kombinovanou mobilitu, kterou tvoří několik online lekcí (cca 3×120 min) a následný týdenní pobyt na partnerské univerzitě nedaleko Lisabonu. Akce je pokračováním podobného programu pro vyučující, kterého se v tomto roce zúčastnili Mgr. Ondřej Laštovička, Ph.D. a Mgr. Martin Dvořáček z Katedry fyzioterapie.

Cílem je seznámit účastníky s problematikou AI, a to jak teoreticky, tak především prakticky. Těšit se tak můžete na práci s nejběžněji používanými chatboty (ChatGPT, Copilot, Claude, ...), které se budete učit efektivně ovládat pomocí tvorby správných příkazů ("promptů"). Pozornost ale bude věnována i dalším pomocným programům, které vám dokáží práci ještě více usnadnit.

Podmínky přijímacího řízení naleznete ve STAGu, v záložce "Výjezdy–Nabídka výjezdů", pro doplňující informace kontaktujte katederního koordinátora Mgr. Ondřeje Laštovičku, Ph.D. (ondrej.lastovicka@upol.cz).

Pozor, přihlášky je možno podávat do 22. 9. 2024!

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)