Pomozte nám udělat z UP místo vstřícné pro rodiče i děti – stačí vyplnit dotazník

Foto: Vojtěch Duda
Wednesday 10 August 2022, 11:13 – Text: (red)

Jak sladit rodičovství a studentský či pracovní život na univerzitě? Nevyhnutelná otázka, která nemine žádného z rodičů – ať už současných, nebo budoucích. S pomocí vašich odpovědí v dotazníku bychom chtěli zajistit, aby byl právě na naší univerzitě souběh těchto dvou světů co nejjednodušší a nejpřirozenější.  

Pokud tedy studujete nebo pracujete na UP a zároveň vychováváte jednoho nebo více potomků, nebo se na tuto životní roli třeba teprve chystáte, pomozte nám odbourat co nejvíce překážek a úskalí. Chceme znát váš názor na existující služby a nabídky UP, zjistit, jak hodnotíte své pracoviště z hlediska pohybu s dětmi, a v neposlední řadě se zeptat, zda byste měli zájem o zavedení dětských skupin pro děti studentů a zaměstnanců UP.  

Pokud vás téma zajímá, přestože děti nemáte, jsou už dospělé či na UP již nepůsobíte, i vaše podněty prostřednictvím dotazníku velmi uvítáme. 

Těšíme se na vaše odpovědi, které nám pomůžou zavést konkrétní zlepšení, tak aby Univerzita Palackého byla vstřícným místem pro rodiče i jejich děti.

Dotazník můžete vyplňovat zde, zabere vám to jen pár minut a vaše odpovědi budou zpracovávány anonymně.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)