ESN UP Olomouc hledá nové členy a buddíky

Ilustrační foto: Helena Lopes, Pexels.com
Friday 28 January 2022, 16:23 – Text: -sp-

Chcete během svého studia na univerzitě zažít i něco jiného než jen učení? Přidejte se do ESN UP Olomouc a získejte zkušenosti ze studentské organizace!

Erasmus Student Network (ESN) je jedna z největších evropských studentských organizací, která funguje ve 40 zemích. V České republice se nachází 18 sekcí, přičemž ESN UP Olomouc je aktivní už téměř 17 let.
Na čem se v organizaci můžete podílet? Budete mít například možnost pořádat akce pro zahraniční studenty (Národní prezentace, Language Exchange, výlety po ČR a jiné), vyzkoušet si spolupráci nejen v týmu, ale taky s jinými studentskými spolky, zapojit se do propagace ESN UP Olomouc a vyzkoušet si marketing a PR v praxi, a zpestřit tak své CV zajímavými zkušenostmi!

Bližší informace o ESN UP Olomouc najdete na Facebooku nebo na webu. A pokud se chcete stát členem, ozvěte se na hr@esn.upol.cz.

Neláká Vás členství, ale i přesto byste se rádi zapojili a poznali studenty ze zahraničí? Staňte se buddíkem a ukažte jim, jaké je být studentem Univerzity Palackého v Olomouci!
Napište na buddy@esn.upol.cz a získejte kamarády ze všech koutů světa!

Nenechte svou příležitost dlouho čekat! :)

Text: ESN UP Olomouc

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)