Anketa k hodnocení výuky FTK UP v nouzovém stavu

Wednesday 4 November 2020, 10:00

Vážené studentky a studenti, 
 
rád bych Vám, jménem všech kolegů z FTK, poděkoval za aktivní přístup a spolupráci při zvládání nástrah studia v rámci omezení spojených s nouzovým stavem.  
 
V minulém týdnu vedení FTK definitivně rozhodlo, že výuka praktických, pohybových předmětů bude realizována prezenční, kontaktní formou – blokově, jakmile budou dostatečně uvolněna omezující opatření.  
Nelze vyloučit, že to bude možné až ve zkouškovém období či v průběhu dalšího semestru. V takovém případě tomu bude přizpůsobena i výuka ostatních předmětů. 
 
S politováním Vám také musím oznámit, že u většiny zimních kurzů (zejména u BC. studia) počítáme s možností jejich zkrácení a posunutí na pozdější termíny, ve výjimečných případech i s přesunem do následujícího akademického roku.  
 
O konkrétním rozvrhu blokové praktické výuky budete informováni minimálně s týdenním (optimálně 14ti denním) předstihem. 
 
Protože považujeme za velmi důležitou zpětnou vazbu, prosíme o vyplnění krátké ankety týkající se aktuálního nastavení a průběhu studia na FTK v nouzovém stavu: 
 
https://forms.gle/KZjjbruARyPHSPTv5 
 
Ještě jednou díky za vaši spolupráci.  
 
S přáním pevného zdraví, za vedení FTK UP, 
 
Michal Šafář 

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)