Výběrové řízení na zahraniční studijní pobyt v USA - University of California San Diego

Zdroj obrázku: ©Sean Pavone - Shutterstock.com
Úterý 13. únor 2024, 13:00 – Text: Oddělení pro zahraniční spolupráci

Zahraniční oddělení FTK UP vyhlašuje dne 13.2.2024 výběrové řízení na zahraniční studijní pobyt na partnerské americké univerzitě University of California San Diego v akademickém roce 2024/2025.

University of California San Diego (UCSD) je zaměřena na studium v oblastech epidemiology, health behavior, public health, technology and precision health a health policy. Nabídka UCSD nicméně představuje příležitost významného rozvoje v oblastech přenositelných do většiny studijních programů na FTK. Studijní pobyt může být vhodně provázaný s transferem do praxe prostřednictvím centra „Exercise and Physical Activity Resource Center“ (EPARC). Hlavní kontaktní osobou na UCSD bude pro vybraného studenta dr. Michael Pratt, který působil v akademickém roce 2022/2023 na FTK na pozici Fulbright scholar.

Výběrové řízení je vypsáno prostřednictvím IS/STAG (Portál UP/ECTS Výjezdy).

Termín studijního pobytu: ZS nebo LS 2024/25 (4 měsíce)
Určeno pro: studenty doktorského a magisterského studijního programu FTK
Jazykové požadavky: angličtina minimálně na úrovni B2
Mezní termín pro odeslání přihlášky: 10. března 2024

Další informace v přiložených souborech.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)