Nový kurz interkulturní kompetence v akademickém roce 2024/2025

Ilustrační foto: Alexas_Fotos, pixabay.com
Wednesday 11 September 2024, 8:49

Centrum jazykového vzdělávání UP ve spolupráci s Domem zahraniční spolupráce při MŠMT připravilo kurz Interkulturní kompetence určený pro studenty, kteří si chtějí rozšířit své interkulturní schopnosti a komunikaci.

Interaktivní kurz je zaměřen na problematiku interkulturní kompetence, sleduje aktuální společenská témata a poskytuje příležitost seznámit se s rozvojem interkulturní kompetence pomocí metod neformálního vzdělávání. Hlavním cílem kurzu je posílení identity a pocitu sounáležitosti s ostatními, budovat respekt a empatii k druhým, kriticky reflektovat předsudky a aktivizovat k jednání proti diskriminaci.

Kurz bude probíhat formou blokové výuky, a to jednou za čtrnáct dní ve středu v čase 15:00 - 18:00.

Kurz je určen pro studenty všech ročníků a studijní oborů. Zapsání do kurzu nevyžaduje žádné zvláštní předpoklady.

Metody hodnocení zahrnují závěrečnou esej, průběžné plnění úkolů individuálně či ve skupině, vyplnění dotazníku a pravidelnou docházku.

Za úspěšné absolvování kurzu obdrží student 3 ECTS.

Seminář lze ve STAGu dohledat pod zkratkou CJV/RIK (Rozvoj interkulturních kompetencí).

Sylabus kurzu je k dohledání ve STAGu.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)