Závěrečné práce

Jak napsat závěrečnou práci

Podmínky způsobu realizace a zadávání tématu bakalářských a diplomových prací, jejich způsobu odevzdání i evidenci údajů včetně obhajob a způsobu jejich zveřejňování na FTK UP se řídí Studijním a zkušebním řádem UP (A-10/2011-UZ05), vnitřní normou Zadání tématu, odevzdávání a evidence údajů o bakalářské, diplomové, disertační práci a rigorózní práci a způsob jejich zveřejnění (R-B-17/08-ÚZ01) a vnitřní normou FTK-B-22/04-ÚZ01 – Bakalářské a diplomové práce na FTK UP. Součástí fakultní normy jsou i následující přílohy:

Je také důležité vědět, že psaní závěrečné práce na FTK se řídí Manuálem pro úpravu závěrečných prací na FTK UP a pro naplnění požadavků na formální úpravu práce je pro studenty povinné využití Šablony závěrečné práce na FTK UP. Uvedené dokumenty jsou k dispozici ke stažení níže. Dále je důležité vědět, že každý výzkum, který zahrnuje lidské účastníky, musí být schválen Etickou komisí.

Materiály ke stažení

Vypsaná témata závěrečných prací

Témata závěrečných prací najdete vypsána v následujícím dokumentu v excelovském formátu. Dokument má dva listy podle druhu závěrečné práce a pro lepší orientaci je v dokumentu zapnuta funkce filtrování. Vypsaná témata si tak můžete vyfiltrovat podle pracoviště nebo příjmení vyučujícího.

Témata závěrečných prací (.xlsx)

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)