Mgr. Martina Poláková

Avatar
Contact

585636118

Katedra sportu

Fakulta tělesné kultury

Hynaisova 9

1.04

asistent

Functions & membership in academic & non academic bodies:

  • Fakulty tělesné kultury UP (tajemník, 2015–)
ČLÁNEK
Vašíčková J., Poláková M., Čapková M. Pohybová gramotnost v prostředí českého vzdělávání. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání. 2021.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Buben J., Poláková M. Gymnastika bez strachu - přeskok. 2017.
Poláková M. Gymnastická průprava. 2015.
Buben J., Poláková M. Gymnastická průprava pro předškoláky. 2015.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Viktorjeník D., Formánková S., Háp P., Buben J., Bělka J., Dub J., Hůlka K., Kováčová L., Langer F., Lehnert M., Machová I., Bank Navrátíková T., Poláková M., Prukner V., Reich P., Štěpán J., Tomajko D., Weisser R. Těloolomouc 2014. 2014.
KONFERENCE, WORKSHOP - PASIVNÍ ÚČAST
Buben J., Poláková M. 15th World Gymnaestrada Helsinki 2015. 2015.
PROJEKT
Háp P., Kudláček M., Šafář M., Ješina O., Kudláček M., Vašíčková J., Formánková S., Svozil Z., Bělka J., Dub J., Poláková M., Petr M., Harvanová J., Svoboda A., Vyhlídal T., Pernicová H., Půža M., Tavel P., Baloun L. Společenství praxe pro rozvoj sociálních a občanských kompetencí: zkušenostní učení s využitím pohybových her, psychomotoriky, výchovy v přírodě a dramatické výchovy. MŠMT. 2016.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)