Evaluace letního semestru spuštěna!

Monday 11 May 2020, 10:49 – Text: Oddělení pro rozvoj a vnější vztahy

Série hádanek, které jste mohli během uplynulého týdne pozorovat na sociálních sítích fakulty, je u konce a společně s ní také letní semestr, který letos probíhal poněkud netradičně. Nyní však přichází čas, kdy můžete naopak tradičně uplynulý semestr ohodnotit. Ano, jak spousta z vás správně uhádla, je tu čas evaluace! 

Letní semestr jsme dokázali absolvovat navzdory mnoha nesnázím a v drtivé většině online formou, ale přece. Nyní přichází možnost, abyste vyjádřili svůj názor na předměty, kterými jste si v tomto semestru prošli. Elektronickou evaluaci naleznete po přihlášení na úvodní straně Portálu UP. Funguje online, je anonymní, je otevřena vašim nápadům a vytváří možnost pro změnu věcí, které se vám třeba úplně nelíbí, ale umí také vyslechnout i to, co vás ve škole baví nebo jaký pedagog vás nejvíce obohatil.

Se spuštěním elektronické evaluace zároveň začíná soutěž, kterou vyhlašuje Oddělení pro rozvoj a vnější vztahy. Pošlete nám fotku na Facebooku nebo Instagramu, jak probíhá evaluace ve vašem podání s větou nebo mottem, proč by měli evaluovat i ostatní a taška s fakultním merchem může být vaše. Sami si totiž poté v Instastories odhlasujete vítěze.

Zpětná vazba má smysl!

 

 

 

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)